Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΟΛΗ Η ΠΛΑΣΗ....


Σήμερα είναι μια πολύ κομβική ημέρα. Και από τον τίτλο αλλά και από την λιτή αυτή τουρτίτσα θα καταλάβατε ότι κάποιος έχει γενέθλια.
Σαν μια αρραβωνιάρα που σέβεται τον εαυτό της, δεν θα μπορούσα να μην κάνω ειδική μνεία στον αγαπημένο μου αρραβωνιαστικό που σήμερα έχει τα γενέθλια του.
Αυτόν που με συνεπήρε με την πρώτη ματιά, που το ηχόχρωμα της φωνής του αντηχεί στα αυτιά μου σαν το πιο όμορφο κελάηδημα, τα αηδόνια μα και όλα τα ωδικά πουλιά του πλανήτη δεν πιάνουν μια μπροστά του. Ίσως με θεωρήσετε ρομαντική από τα παραπάνω αλλά θέλω να βγω να το φωνάξω να το πω, πως σήμερα έχει τα γενέθλια του ο πρίγκιπας μου!
Χαρμόσυνα χτυπούν οι καμπάνες, όλη η πλάση χαίρεται και έχει φορέσει γιορτινό φουστάνι!
Κάποιοι θα σκεφτείτε προς τι η γαμήλια τούρτα στην φωτογραφία..... αλλά όλα έχουν την εξήγηση τους!
Φέτος η τούρτα γενεθλίων θα είναι η γαμήλια τούρτα, διότι αυτός ο δίχως προηγούμενο έρωτας θα ενωθεί με τα ιερά δεσμά του γάμου!
Να σε χαιρόμαστε νυν αρραβωνιαστικέ και μελλοντικέ μου σύζυγε.... σου στέλνω το πιο γλυκό φιλί μου και ένα τραγούδι:


υγ: προς αρραβωνιάρη, επειδή έχω μια ελαφριά υποψία πως τα μελιστάλαχτα σχόλια θα δώσουν και πάρουν, να μην δώσεις καμία σημασία!!!

26 σχόλια:

  1. Χρόνια του πολλα εύχομαι, χρόνια καλα!! Πάντα χαρούμενοι, πάντα μαζί!!! και με το καλοοοοοο :) καλο ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια του πολλά και με το καλό να ενωθείτε εις ip μίαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από το στόμα σου και στου θεού τ' αφτί παρτάλι μου!πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι τον πρίγκιπα σου ,και πάντα να είναι για σένα πρίγκιπας ,ποτέ μη γίνει"βάτραχος",σας εύχομαι να είστε για πάντα μαζί ,πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά νέλη μου,πάντα μαζί αγαπημένοι θα είμαστε!φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Να τον χαίρεσαι το αρραβωνιάρη σου!

    ΥΓ. Αυτό αγάααααπη μου δεν είναι ανάρτηση γενεθλίων, δεν είναι γενέθλια τούρτα, δεν είναι γιορτάζει όλη η πλάση...
    Στάχτη στα μάτια του αρραβωνιάρη είναι, αλλά δεν θέλω να λέω πικρές κουβέντες μέρα που είναι σήμερα, οπότε θα σωπάσω! Άλλωστε με ξέρεις εμένα, δεν θέλω με τίποτα να δημιουργώ ίντριγκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά σας ευχαριστεί το ζευγάρι πολύ.

      υγ: εσύ και η ίντριγκα είστε δυο έννοιες εκ διαμέτρου αντίθετες!!!!

      Διαγραφή
    2. Αχ καλέ, ξέχασα να ευχηθώ η ώρα η καλή!

      Διαγραφή
    3. Σήμερα αγαπητή Αθηνά, όσο και να προσπαθείτε δεν θα μπορέσετε να καταφέρετε τίποτα...

      Η γλυκειά αρραβωνιάρα έχει τον τρόπο της να με κρατήσει για πάντα δίπλα της....

      Διαγραφή
  5. Σορόπια!!:))Πάντα ετσι,με τις ευχές μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να σου ευχηθώ;
    Η αγάπη σας είναι γνωστή με τις τσαχπινιές σου κυρίως και τον τρόπο που έχεις να τον "κρατάς" δεμένο!
    Να ζήσει και να σας χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Xρόνια του πολλά λοιπόν... !!
    Μα να ξέρεις: Eνα λιοντάρι δύσκολα μπαίνει σε κλουβί... Φιλιά και να τον χαίρεσαι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μα καλά τώρα το λες; τελευταία ώρα;γίνετε γάμος κάπου;
    έστω ένα πάρτι...κάτι τις τέλος πάντων να τρέξουμε
    E! τι...Παραγωγος είναι αυτός...έτσι θα πούμε Χρονια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα στον πιο αγαπημένο μας παραγωγό,όσο και να προσπαθούν πολλοί να σπείρουν διχόνοιες, όσες κρίσεις και αν περνάει αυτή η σχέση, εσείς πάντα θα τα ξεπερνάτε όλα.....στάχτη και μπουρμπερη στα ματια τους λοιπόν!!!
    χαρούμενα ξεφαντογλεντιμέναlol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κουνιαδάκι να τον χαιρόμαστε και να σας χαιρόμαστε :D Σπεύδω να ετοιμάσω το φουστάνι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έτσι έτσι...

    τι να κάνεις χρυσό μου; είναι υποχρεώσεις αυτές!

    να τον χαίρεςαι και εσύ και όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αμ γι' αυτό μου ζήταγες συνταγές με μέλια...???
    πω πω...τέλεια σου γινε...ppp
    άντε βρε...να μας ζήσετε να σας χαιρόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παπαπα, αυτά διαβάζω και βλέπω και συγκινούμαι, τρέχω να ραυτώ κουμπαρούλα, προλαβαίνω δεν προλαβαίνω, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωχ δεν πρόλαβα την τούρτα....
    Να τον χαίρεσαι τον σύντροφο....πάντα αγαπημένοι.....
    Τρυφερούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σας ευχαριστώ όλους και ο αρραβωνιαστικός μου επίσης για τις ευχές σας,όλους μαζί και έναν έναν ξεχωριστά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εστω και καθυστερημενα, να τον χαιρεσαι κοριτσι μου και παντα να τον βλεπεις ετσι στα ματια σου, να τον αγαπας και να τον θελεις τοσο! Με το καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ως πέτρα του σκανδάλου, έστω και 2 εβδομάδες μετά διότι αέριζα το βρακί μου σε άλλα μέρη, να ευχηθώ στον αρρεβωνιάτη υγεία, ευτυχία, επιτυχία και βίον ανθόσπαρτον σε αμφότερα τα πιτσουνάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρετω την πετρα του σκανδαλου,σας ευχαριστουμε δια τας ευχας!!!!!
      καλα κανατε και το αερισατε το βρακι διοτι μπορει μια νεα δημοπρασια να σκασει μυτη καποια στιγμη,και ενα βρακι που σεβεται τον εαυτο του πρεπει να ειναι αερισμενο!!!
      μαγαλο φιλι

      Διαγραφή
  18. έτσι είναι, αν αγαπάς, φτιάχνεις με τα χεράκια σου την τούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή